Vladu Stefan

Vladut a castigat aceasta sedinta foto la concursul organizat de Happy-Mothers si sponsorizat de Mastercosty.

A ocupat locul 2 si a castigat o sedinta foto constand in:

-Sedinta foto in parc
-Felicitari personalizate
-Slideshow pe dvd cu cele mai frumoase poze de la sedinta foto.
-Blog personalizat cu poze de la sedinta foto , administrat, intretinut si actualizat gratuit de Mastercosty.

Sedinte Foto Pentru Copii

Calendare Personalizate

Felicitari Valentine's Day

Felicitari 8 Martie

Felicitari Paste

Felicitari 1 Iunie

marți, 31 martie 2009

Vladut in Parcul Herastrau


Eu sunt Vladut si va arat poze de la sedinta foto.


Vladut a demonstrat ca are o personalitate puternica.
Asa ca am facut ce a zis el nu ce am vrut noi.


Ce faci vecine?




oops...paparazzi





L-am scos pe tati la plimbare...






....partieeeee...


la caprioara




































Sunt mic dar sunt voinic ( daca ma ajuta si tati )









am reusit, acum trebuie sa mai si cobor...









































Niciun comentariu:

Felicitari Halloween

Felicitari de Craciun

Feliictari Anul Nou

Mastercosty

Felicitari 8 Martie

Felicitari de Paste

Felicitari 1 Iunie.